日本語 English

①第四次空間の概念と芸術~概念が要求する哲学的帰結を考え抜く
① The concept and art of the fourth space-think through the philosophical consequences required by the concept

日本語


物事の時間のつながりについて「概念だけが知識の一般性を生み出すことができる。この一般性は、常識の曖昧さや貧困ではなく、教育を通じて形成された完全な認識でなければなりません。
本当のことは、その時が来ると、それは世界に浸透し、私はそれを信じなければならないということです。
万物の理論が 理解として理解されるためには、そのような大量の事実を知る必要はありませんが、正しい概念、説明、理論を持っている必要があります。

コンセプトの内容はアートによって流動化されなければなりません。
流動化は、可能な限り異なる視点から物事を表現することから始まります。
ヘーゲルは、これまでに世界を組み立ててきたものの小さな部品を次々に分解します。その点で、世界混乱は依然として個々の兆候によってのみ暗示されています。

既存の、未知の漠然とした予感に蔓延する軽薄さと倦怠感は、近づいている他の何かの前兆です。
この段階的な崩壊の過程で、全体の側面は変わらず、本物は全体です。
細かく切ってショートカットしても、全世界は変わりません。
この概念は、同化と規制の間の複雑な相互作用を意味し、同化は判断であり、
規制は経験への応用です。

調整には2つの方法があります。
1つはすべてのデータの規制であり、これはドメイン外の知覚規制または進行中の行動に影響を及ぼします。それは直接の予想と再建の領域の外で接続されています。
2つ目は、他人の考えや彼らの特別な経験に適応することです。
さらに、知覚データと運動データ(両方とも操作傾向として常に不可欠)を同化することに加えて、
概念を同化する必要があります。

おそらく、感覚運動のシエマと表現の間の連続性と比較の両方が最も明確に観察されるのは、
物事、空間、時間のこれらの3つの領域です。
これは4次元空間の概念であり、確かに必要です。
そのような次元を視覚化することは非常に困難です。

時代、次元は立方体に基づいているため、次元は次元空間で表現する必要があります。
そして今、私は私が見ているものから私が見ることができない、ものを見る。
それはすべてを見たり書いたりする次元です。
私たちのほとんどは次元に住んでいますが、これのほとんどは見過ごされます。ウスペンスキーにとって、次元は単なる空間の概念ではなく、幅広い複雑さと高度な統一性の認識、つまり意識です。
高次のスペースのアイデアを進める場合、すべてが視点、過去と未来、大小と真実として、
それが大きなものに収まる非常にイデオロギー的な次元であり、それを代表するものとして、
それは海の次元の表面であるとしましょう。
ハイパースペースは3つのスペースすべてと接触しています。

生産的なプロセス
ハードウェアなしで芸術作品のためのソフトウェアはあり得ません。
視覚的対象の概念は、考えて対象の本質を一気に把握することです。
画家の役割は、彼が自分で見ることができるものを引き出し、
それをキャンバスに投げ込むことでもあります。

すぐに把握する必要があるのは、描かれた地平線の完全性を明らかにすることです。
厳格な方法で見つけられた小さくて目立たない真実を評価することは、より高い文化のしるしです。
概念の移転を正当化する特性を示さなければなりません。
時間とは別に想像上の空間の概念はありません。
実際のファブリックを構成するのは、空間、時間、素粒子などの還元主義的な要素だけではありません。
..たとえば、人生、思考、計算などもこの宇宙の基本的な事実です。
そして、その深遠な意味は、多宇宙の観点から初めて完全に解明されると言われています。
確かに、世紀では、私たちは主な撚り糸であり、
それはマルチユニバースの真の実際のファブリックを理解するためのツールです。
そのような視点を妨げるのは、厳格な還元主義と空虚な全体主義です。
著者が言いたいことの1つはこれです。

著者は、正しい理論によって命じられた存在を説明することを明確に呼びます。
真の例外的な理論は、より深い説明を含む理論です。



English

① Think through the philosophical consequences required by the concept of the fourth space and the concept of art. Regarding the connection of things in time,

"only concepts can create the generality of knowledge.
This generality must be a complete perception formed through education,
not the ambiguity or poverty of common sense. The truth is that when that time comes,
it pervades the world and I have to believe it.
In order for the theory of everything to be understood as an understanding,
it is not necessary to know such a large amount of facts,
but it is necessary to have the correct concept, explanation, and theory.
The content of the concept must be fluidized by art.
Fluidization begins with expressing things from as different perspectives as possible.
Hegel breaks down small parts of what has assembled the world so far.
In that respect, the turmoil in the world is still implied only by individual signs.

The frivolity and malaise that pervades the existing,
unknown vague premonitions are a precursor to something else approaching.
In the process of this gradual collapse, the whole aspect remains the same,
the real thing is the whole. Even if you cut it into small pieces and make a shortcut,
the whole world will not change.
This concept means a complex interaction between assimilation and regulation, assimilation is judgment,
and regulation is an application to experience. There are two ways to make adjustments.

One is the regulation of all data, which affects perceptual regulation outside the domain or ongoing behavior. It is connected outside the realm of direct expectations and reconstruction.
The second is to adapt to the thoughts of others and their special experiences.
Furthermore, in addition to assimilating perceptual and motor data (both of which are always essential as operational tendencies), concepts need to be assimilated.

Perhaps it is in these three areas of things, space and time that both continuity and comparison between ciema and expression of sensory movements are most clearly observed.
This is a concept of 4D space and is certainly necessary.
Visualizing such dimensions is very difficult. Age Since dimensions are based on cubes,
they need to be represented in dimensional space. And now I see what I can't see from what I see.
It's the dimension of seeing and writing everything.
Most of us live in the plane, but most of this is overlooked.
For Uspensky, dimension is not just a concept of space,
but a perception of a wide range of complexity and a high degree of unity, or consciousness.
When advancing the idea of ​​higher space, everything is a very ideological dimension that fits into the big one, as perspective, past and future, big and small and truth,
and as a representative of it, it is the dimension of the sea. Let's say it's a surface.

Hyperspace is in contact with all three spaces.
Productive process There can be no software for a work of art without hardware.
The concept of a visual object is to think and grasp the essence of the object at once.
The painter's role is also to pull out what he can see for himself and throw it into the canvas.
What you need to know right away is to reveal the integrity of the drawn horizon.

Evaluating the small, unobtrusive truths found in a rigorous way is a sign of higher culture.
We must show the characteristics that justify the transfer of the concept.
Apart from time, there is no imaginary concept of space.
It's not just the reductionist elements such as space, time,
and elementary particles that make up the actual fabric. ..

For example, life, thoughts, calculations, etc. are also basic facts of this universe.
And its profound meaning is said to be completely elucidated for the first time from the perspective of the multi-universe. Indeed, in the century, we are the main twisted yarn,
which is a tool for understanding the true real fabric of the multi-universe. I
t is strict reductionism and empty totalitarianism that hinder such perspectives.

This is one of the things the author wants to say. The author explicitly calls to explain the existence dictated by the correct theory. A true exceptional theory is one that contains a deeper explanation.





2.芸術の新様式を求めて
2. A la recherche d'un nouveau style d'art




トップページへ
index html.