新しい芸術様式の普遍性と成育細胞のメカニズム
The universality of new art forms and the mechanism of growth cells
成育細胞のメカニズムと新しい芸術様式の普遍性とは?
哲学的考え方から、上下、左右、前後というように、1個の存在物のすべてを捉える事によって、
時間、空間の概念が生まれました。
それを1枚の絵にします。
その描線は 重複され、多くの分割線が生まれます。
絵画表現では 一つの存在物を分割するとき、時間空間的でありますが、すべて、不規則性であり
、ランダムに配置されても存在物以外は 加えてはなりません。
宇宙における直線的輪郭線は 存在しておりません。ニュートリノの本質のように、波のように、伝わるのです。それが「揺らぎ」なのです。
波の表現は 存在物を打ち消すように 攪乱させます。
その輪郭線は 画家の自由な「揺らぎ」表現によって、
新たな存在物が想像される事となり、それが、哲学的には実存論として考えられ、聖なるものです。
現代になって、 宇宙量子学におけるニュートリノの日本の実験によって、証明されたのです。
ニュートリノを「TUKUBA」から「KAMIOKANTE]に投下して 実証された結果です。
「1兆分の1」のくるいもなく、変身して、別のものになることが、判明したのです。
実存論的考え方と同じであるように、存在物の変化は ニュ―トリノの本質が 四次元理論の裏付けとなりました。
四次元から時間空間的が捉えられ、「1個の存在物が多分割される」という事で、「1は 多となり、多は 1である」と考えるに至ったのです。
この理論が人間の誕生時の本質である多細胞の集合体によって、1人の人間が誕生する。
すなわち、「1人は 多細胞であり」「多細胞は 1人である」ことは 胎児の生育の原理原則であり、
多細胞の結合による肉体の生育のメカニズムが、ips細胞やET細胞の研究に至ったのではないでしょうか。
これこそ、人間における絶対なる普遍的理論であると考えます。
私の「絵画表現の理論の裏付けとなる普遍的理論である」ことに、より確信いたします。
この考え方は 一個の存在物を 多分割して表現をしている「見る人が思考して想像する絵画」そのものなのです。
これが、isamu-shimadaの油絵抽象画の作品です。
絵画表現の重要性。
哲学と量子宇宙学と人間の成育細胞のメカニズムによる理論の結集によって考えられた芸術表現とは 何か?
人間にとって、何が有益なのか である。
哲学者の考える 四次元理論は 1個の存在物のすべてを捉える事、
それは 隠れたところはなく、露にすることであり、それは 死の表現であるという。
人間が、最も恐ろしいこととして、死は 全ての人に与えられたものである。経験することは 出来ません。
そこで 疑似経験として考えることが重要なのです。
宇宙の本質でもあるエントロピーの増大である「本物の死」が来る前に、エントロピー状態を「先回り」して対処する。
ある哲学者は 死する前に、疑似経験として考えられることが、生きるエネルギーを彷彿させる重要なことである。
疑似経験が考えられる絵画表現が、重要なことなのです。
思考と想像することによって「あらぬところのもの」」を想像できるのです。
その想像されたものが、「最も価値あるあるもの」です。
価値あるものとは 金で買えるものではなく、形さえないと言われます。
哲学者は 「もっとも崇高な聖なるもの」としております。
存在物を壊し、新たな存在物を誕生させることは 人間の本質では 無いでしょうか?
いくら良いものでも、変化なければ「静止状態」であり、静止は 死となるのです。
What is the mechanism of growing cells and the universality of new art?
From a philosophical point of view, the concepts of time and space were created by looking at one thing from all sides, such as up and down,
left and right, and front and back.
urn it into a picture.
The line you drew will be duplicated, resulting in many dividing lines.
In pictorial expression, when one thing is divided, it is temporally and spatially divided, but it is all irregular.
, Do not add anything other than existing objects, even if they are randomly placed.
There are no straight contour lines in the universe. Similar to the nature of neutrinos, neutrinos travel in waves.
That is "yuragi". The wave expression destroys and cancels existing objects. Its outline is created by the artist's free expression of "fluctuation."
A new entity is imagined, which is philosophically considered existential
and divine.
In modern times, this was proven by Japanese experiments using neutrinos in cosmic quantum science.
This is the demonstration result of dropping neutrinos from "Tsukuba"
to "Kamiokante."
It turns out that ``1 in a trillion'' can transform into something else ``without going crazy.''
As well as his existential thinking, his neutrino properties supported his four-dimensional theory of change in existence.
Time and space can be understood from four dimensions, and since ``one
entity is divided into many'',
we have come to believe that ``one is many, and many are one.''
This theory is the essence of human birth, and a single human being is born from a collection of multiple cells.
In other words, the basic principle of fetal growth is that ``a person is multicellular'' and ``a multicellular person is one''.
The mechanism by which multiple cells physically grow by joining together
may have led to research into IPS cells and ET cells.
I believe this is an absolutely universal theory for humanity.
I am convinced that this is a universal theory that supports my theory of painting expression.
This idea itself is a ``painting that the viewer thinks and imagines''
that expresses a single object by dividing it into multiple parts.
This is an abstract oil painting by Isamu Shimada. The importance of pictorial expression.
What kind of artistic expression can be created by combining philosophy, quantum cosmology,
and theories based on the mechanism of human growing cells? What is beneficial for humans?
The philosopher's four-dimensional theory sees everything as a single entity.
Nothing is hidden, it is revealed, and it is said to be an expression of death. Death is the most terrifying thing for humans.
It is impossible to experience it.
Therefore, it is important to think of it as a simulated experience.
It is possible to "preemptively" deal with the state of entropy
before the "real death",
which is the increase in entropy that is the essence of the universe, occurs.
A philosopher said that the simulated experiences we have before we die are important because they remind us of our strength to live.
What is important is the pictorial expression that allows for a simulated experience.
We can imagine the ``extraordinary'' by thinking and imagining.
What I'm imagining is "the most valuable thing." It is said that things of value cannot be bought with money and are intangible.
Philosophers consider it "the most sublime and sacred." Isn't it human nature to destroy what already exists and create something new?
No matter how good something is, if it does not change, it will remain in a state of ``stagnation,'' and stagnation is death.
Link
newpage125.html へのリンク
index.html へのリンク