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人間の創造的活動
Human creative activities



人間の創造的活動-論理的な把握と表現、そして孤独との戦い。

幼児は「純粋なもの」ではないので、言葉や知識をすばやく学ぶことができます。 人間の創造活動においても、まずは「純粋な無」、つまり自我を捨てる「無」の状態にならなければなりません。 論理理論を把握することから始める必要があるからです。 「真面目で遊び心のある表現活動」と「歴史哲学を構築するための破壊」が行われない限り、創造的な活動は不可能です。 したがって、それは人間に関連する最も重要なイベントの1つです。文化的創造において、彼は彼が見ることができないものを見るために努力しなければなりません。 「見えないもの」を探して表現しよう 絵画の「普遍的な理論的精度」を構築することは、生涯にわたる努力でなければなりません。 徐々に成果を積み上げながら、自分にできることを実践することです。アートはもともと自然と印象への憧れから生まれました。 絵画の役割が彼のカメラに取って代わられたという考えです。しかし、時代の変化により、人間の創造的な活動を強調し、芸術に対する考え方を変える必要がありました。 それは歴史的な哲学的な把握と表現に変えることを余儀なくされました。 自然のための芸術は作者にとっての芸術作品でしたが、論理的な芸術作品は「見る人のためでなければならない、彼はそうでなければならない」ので、彼は自己思考と「自己」を放棄しました。 理論を受け入れる能力がなければ、「鑑賞者のための芸術作品」を作成することはできません。 それは、感性ではなく論理的な集会によって作成され、感性ではなく論理的な集会によって作成されます。 その姿勢が「善や善の破壊から」始まらなければ、創造的な活動は不可能です。それについて。自然を模倣したスケッチ画の役割は、制作技術の組み合わせによって評価されます。 スケッチが人間の奥底に届くことは不可能ではないでしょうか?あなたはすぐに退屈するでしょう。 そうすると、彼はその仕事の役割を果たすことができなくなります。 破壊と独創性の繰り返しから生まれた作品は、歴史の哲学的作品の中で最高のものです。しかし、そのカテゴリーだけでなく、量子宇宙論におけるニュートリノの研究においても、 人間が初めて地球に現れたときの「人間の本質」を証明していると思います。 植物生態学の研究と同様に、光と素粒子の特性も実証されています。したがって、彼はさまざまな知識に基づいている必要があります。美の世界は一変しました。自然界ではなく「人間の自由」である芸術作品の探求は、それを繰り返しながら芸術の創造に成功するために、「99%の汗と1%のインスピレーション」です。現代絵画表現における「自由生産」は、自由の考え方において不純です。 何の知識もなしに、暗闇の中での自由は自分自身の利己的な自由です。本来の自由は、「鑑賞者の自由に応えなければならない」作家の利己的な自由ではありません。 社会の「自由」も同じです。自由の前に、「彼が人間の生活の中で守らなければならない何かがあります。 それに基づいて、視聴者を自由に感じさせることです。返信は無料です。 「それは不必要かもしれないが、人権擁護派についても同じことが言える。 ..私たちは「人を尊重することなく人権を擁護します




Human creative activities

-logical grasp and expression, and the fight against one's loneliness.

Toddlers are "pure nothing", so they can quickly learn words and knowledge.
Even for human creative activities, he must first become a state of "pure nothingness", that is, "nothing" that abandons the ego.
That is because it is necessary to start by grasping the logical theory. Unless "serious and playful expression activities" and "destruction to build the philosophy of history" are done, creative activities will not be possible.
Therefore, it is one of the most important events related to human beings. In cultural creation, he must make an effort to see what he cannot see.
Searching for "things you can't see" and trying to express them
Building the "universal theoretical accuracy" of a painting must be a lifelong effort.
It is to practice for what he can do while gradually accumulating results. Art was originally born from a longing for nature and impressions.
The idea is that the role of painting has been replaced by his camera. However, changes in the times have forced us to emphasize the creative activities of human beings and change our way of thinking about art.
It has been forced to change into a historical philosophical grasp and expression.
Art for nature was a work of art for the author, but since a logical work of art "must be for the viewer, he must be", he abandoned his self-thinking and "self. In the state of "thrown nothing"
Without the ability to accept the theory, it would not be possible to create a "work of art for the viewer."
It is created by logical rally, not sensibility, and it is created by logical rally, not sensibility.
If that attitude does not start "from the destruction of good or right things", creative activities are impossible. about it. The role of sketch painting, which is the imitation of nature, is evaluated by the combination of production techniques.
Isn't it impossible for sketches to reach the depths of human beings? You will soon get bored.
Then he cannot fulfill the role of the work.
The work born from the repetition of destruction and originality is the best of the philosophical works of history. However, not only in that category, but also in the study of neutrinos in quantum cosmology,
I think that it proves the "essence of human beings" at the time of the first birth when human beings first appear on the earth.
The properties of light and elementary particles have also been demonstrated, as do studies in plant ecology. Therefore, he must be based on various knowledge. The world of beauty has transformed. The search for works of art, which is "human freedom" rather than the natural world, is "99% sweat and 1% inspiration" in order to succeed in the creation of art while repeating it. "Free production" in contemporary painting expression is impure in the way of thinking of freedom.
Without any knowledge, freedom in the dark groping is one's own selfish freedom. The original freedom is not the selfish freedom of the writer, who "must be able to respond to the freedom of the viewer".
It is the same in "freedom" in society. Before freedom, "There is something he must protect in human life.
Based on that, it is to make the viewer feel free. It's free to respond. " It may be superfluous, but the same can be said for human rights advocates.
.. We advocate human rights without keeping "respect for person


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芸術作家島田勇の考え方






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